Eens een pakketje verstuurd met een koeriersdienst..

Heb je dat ook wel eens dat je ergens met spoed een pakket naartoe moet verzenden? Wij hadden dit dus op de zaak. We hadden namelijk zending die eigenlijk gisteren de deur uit had gemoeten om op tijd bij de klant te komen. Maar helaas was het niet meer op voorraad (eigenlijk lag het in de auto van een collega die het vergeten was). Onze schuld dus, maar die klant wilde dat pakket natuurlijk wel zo snel mogelijk hebben.

Op de zaak hebben we hier blijkbaar wel eens eerder mee te maken gehad, want we hadden een koeriersbedrijf in ons bestand staan die al eens eerder voor ons iets had weggebracht. Super handig, ze komen het pakket dan ophalen en brengen het direct naar de klant toe. Deze koerier in Den Haag kwam vervolgens met spoed naar ons toe en heeft het direct afgeleverd bij de klant. Die was natuurlijk en blij en stuurde nog een mailtje dat hij het heel erg goede service vond!

Nu was het natuurlijk gewoon onze schuld hoor, maar toch wel leuk om zo’n e-mail te ontvangen van een klant. Ik zal het overigens ook in gedachten houden voor de volgende keer, want ik stel mij zo voor dat het vast nog wel eens een keertje misgaat met een pakket. Nu is dat natuurlijk niet altijd een heel groot probleem, sommige klanten kunnen best wachten en vinden dat niet erg. Maar als je een keer echte spoed hebt, moet je wel zorgen dat je een relatie hebt met een goede koerier. Je wordt dan maar al te goed uit de brand geholpen! Ik ben ook zeer tevreden met de service van de koerier, want ze konden direct vertrekken! Daar spelen ze natuurlijk op in en dit is hun service, de spoedzending. Maar toch, het is erg prettig.